وبسایت فروش شما رو آسان تر میکند

با داشتن سایت دیگر نیاز به هیچ کسی ندارید

دریافت مشتریان جدید

اینترنت یک فرصت استثنایی برای جذب مشتری است. بازار بزرگی که بهتر است آن را از دست ندهید. پس اگر یک کسب و کار دارید، یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، ساختن یک وب‌سایت است.

افزایش اعتبار برند

اکثر مردم به یک تجارت بدون یک وب سایت خوب اعتماد ندارند. یک صفحه تمیز و مدرن که به طور منظم به روز می‌شود و در موتورهای جستجو ظاهر می‌شود،

مدیریت آسان فروشگاه

مردم بر اساس اعتماد خرید می‌کنند. به همین دلیل است که آن‌ها قبل از اینکه متعهد به خرید شوند، سال‌ها را صرف بررسی بررسی‌های محصول آنلاین می‌کنند.

فروش 24 ساعته !

داشتن یک وب سایت و طراحی پورتال به این معنی است که محتوای شما در هر زمانی در طول روز و به راحتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد

اهمیت امنیت در وبسایت

امنیت سایت به معنای حفاظت از اطلاعات، جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات و حفظ اعتماد کاربران به سایت است. در نتیجه، ارائه یک سایت با امنیت قوی می‌تواند به افزایش اعتماد کاربران و بهبود سودآوری کسب‌وکار شما کمک کند و از هزینه‌های ناشی از بروز حوادث امنیتی جلوگیری کند. در کل، امنیت سایت یکی از موارد بسیار حایز اهمیت و راهبردی برای موفقیت در دنیای دیجیتال است.

تاثیر سرعت سایت در فروش

تقریباً بخش زیادی از بازدیدکنندگان وب انتظار دارند که یک سایت در ۳ ثانیه یا کمتر بارگذاری شود و به صورت بالقوه سایتی که این خصوصیت را ندارد، ترک می کنند. بهینه سازی اندازه تصویر به بارگذاری سریع تر سایت شما کمک می کند. اگر سایت شما به کندی بارگیری می شود و کاربران به سایت های دیگر مراجعه می کنند، داشتن یک وبسایت جذاب و پرمحتوا به افزایش نرخ تبدیل کمکی نمی کند. بنابراین نیاز است تا شما بهینه سازی عناصر مختلف سایت را انجام دهید تا سرعت سایت نیز افزایش یابد.

اینستاگرام مکانی برای فروش نیست !

فروش کالاها در سایت‌ها نسبت به فروش در اینستاگرام، مزایای بسیاری دارد. اولاً، با داشتن فروشگاه آنلاین در سایت، شما می‌توانید به صورت مستقل و مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و فروشگاه خود را به صورت کامل کنترل کنید. دوماً، در سایت، شما به طور کامل می‌توانید اطلاعات محصولات خود را به نمایش بگذارید و بهترین راهکارها و راهنمایی‌ های خرید را برای مشتریان ارائه کنید.

تو این جدول بیشتر متوجه میشید

اینستاگرام
وبسایت
  • امکان استفاده از درگاه های بانکی
  • امکان دسته بندی کالا ها
  • دریافت مشتریان خارج از محدوده شهری
  • امنیت فروشگاه

    در اینستاگرام در هر لحظه امکان از دست رفتن صفحه وحود دارد

  • جستجو محصولات

    در اینستاگرام در هر لحظه امکان هک شدن پیج و از دسترس خارج شده آن توسط اینستاگرام وجود دارد

مراحل طراحی سایت

  • 1

    طرح اولیه wireframe

  • 2

    طراحی گرافیک سایت

  • 3

    طراحی کل صفحات سایت

  • 4

    راه‌اندازی سایت

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
سبد خرید