با طراحی وب سایت شخصی

خودت رو حرفه ای معرفی کن !

چرا باید سایت شخصی داشته باشم ؟

بهبود شخصی برندینگ

بهبود شخصی برندینگ

داشتن یک سایت شخصی می‌تواند بهبود برندینگ شخصی شما را نیز به دنبال داشته باشد. با ساختن یک سایت با طراحی مطلوب و محتوای خوب، می‌توانید شخصیت و شناخت
بیشتر بدانید
نمایش تخصص و مهارت‌های شخصی

نمایش تخصص و مهارت‌های شخصی

اگر شما یک کارآفرین، هنرمند، نویسنده، متخصص یا هر کس دیگری هستید که در یک حوزه خاص تخصص دارید، داشتن یک سایت شخصی می‌تواند به عنوان یک وسیله برای نمایش تخصص و مهارت‌های شما به دیگران عمل کند.
بیشتر بدانید
به اشتراک گذاری تجربیات و ایده‌ها

به اشتراک گذاری تجربیات و ایده‌ها

با داشتن یک سایت شخصی، شما می‌توانید تجربیات و دانسته‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این می‌تواند به شما کمک کند تا با دیگران در همان حوزه تعامل بیشتری داشته باشید و از تبادل نظرات و ایده‌ها بهره ببرید.
بیشتر بدانید
بهبود فرصت‌های شغلی

بهبود فرصت‌های شغلی

اگر شما به دنبال کار جدیدی هستید یا می‌خواهید مشتریان جدیدی را به دست بیاورید، داشتن یک سایت شخصی می‌تواند به شما کمک کند تا به فرصت‌های شغلی جدید دسترسی پیدا کنید. این می‌تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک کارآفرین، متخصص، فروشنده و غیره، خود را به بازار بیشتری معرفی کند
بیشتر بدانید
اهمیت وبسایت شخصی

طراحی سایت شخصی

با وجود شبکه‌های اجتماعی شاید طراحی سایت شخصی ضروری به نظر نرسد. اما به خاطر ضرورت تفکیک زندگی شخصی و زندگی حرفه‌ای، برای افراد زیادی وجود سایت شخصی ضروری است. اغلب افراد ترجیح می‌دهند صفحات شبکه های اجتماعی را به زندگی شخصی خود اختصاص دهند.

 اما طبیعتاً فضایی برای فعالیت در فضای حرفه‌ای نیز لازم است. به خاطر قالب یکسان و امکانات محدود شبکه‌های اجتماعی برای انتشار محتوا امکان شخصی سازی این صفحات وجود ندارد. ضمن اینکه ماهیت شبکه‌های مجازی با فضای تخصصی و حرفه‌ای در تناقض است. لذا هنوز هم سایت بهترین گزینه برای فعالیت حرفه‌ای در اینترنت است.

 اما ضرورت راه‌اندازی سایت شخصی نباید سبب شود طراحی خلاقانه و مبتکرانه آن را نادیده بگیریم. زیرا هر محتوایی در فضای اینترنت در وهله اول باید جذاب و تأثیرگذار باشد. بنابراین لازم است طراحی سایت خود را به یک طراح حرفه‌ای و خلاق بسپارید.

نمونه کار

نمونه طراحی سایت شخصی